ALLE kan delta i julekalenderen, unntatt personer med tilgang til julekalenderens administrasjonspanel. All ferdsel skjer på eget ansvar.
Postene er merket på kartet med en rød vott med tall for hver dag på. Postene henger allerede ute og blir hengende til og med søndag 10. januar 2021.
Postene for kalenderdagene er merket i terrenget med et skilt på størrelse med et A4-ark angitt med dagens tall og en kode. Dersom du finner en post før dagen som er angitt på posten, kan du fint poppe denne fra mobilen og registrere deg. Du blir da med i trekningen om dagspremien for den aktuelle posten.
Dersom du ikke bruker mobiltelefon med app, kan du notere koden og registrere deg for denne posten når den blir synlig på nettet (https://zippygo.no).
Kartet er integrert i appen. Nye poster dukker opp når tiden er moden. Alle tidligere poster vises etter sin publiseringsdato, slik at du kan oppsøke disse senere også. I appen vises din plassering på kartet med en blå prikk.
Du kan også skrive ut kartet. Gå til zippygo.no og søk opp din julekalender. Når du åpner kartet finner du et printer-ikon som tar deg til en side egnet for utskrift.
Det finnes en mengde bonusposter. Disse er merket med en kristtorn, julenøtt eller pepperkakemann på kartet, men finnes ikke fysisk i terrenget. Du kan derfor bare poppe bonusposter elektronisk.
Bonuspostene gir i seg selv ingen premiering, men ved trekking av hovedpremien vil det også trekkes en premie til den som har registrert flest poster blant dagsposter og bonusposter tilsammen.
I prinsippet kan du aktivere kartet før du kobler deg av fra WiFi. Det er mulig å bruke kartet selv i flymodus, men for å fullføre selve registreringen, trenger du nettilgang. Dersom du ikke har 3G/4G i ditt abonnement, kan du notere koden eller poppe posten der og da og registrere denne når du kommer til en PC med nettilgang. Da åpner du appen igjen og finner posten som er poppet, eller går inn på zippygo.no og finner din julekalender, åpner kartet og trykker på den posten du vil registrere. Angi koden og send inn.
For å delta i konkurransen, må du registrere dagens kode og ditt navn, alder på nettsiden zippygo.no. Dersom du bruker appen kan du også, når du er på posten, klikke på posttallet for å poppe (trigge) posten. Når posten er poppet, eller dersom du har lest av koden, kan du registrere din deltakelse.
Tips: Hvis du vil slippe å skrive inn navnet ditt om igjen for hver gang du registrerer, bør du tillate bruk av informasjonskapsler (cookies).
Det trekkes premie for hver kalenderdag fra 1. til 24. desember. Vinnerne annonseres på arrangørens nettside. Alle vinnere blir kontaktet pr SMS, vær derfor nøye med å oppgi ditt mobilnr. ved registrering. Koden for den aktuelle dagen må være registrert samme dag eller innen kl 12 påfølgende dag. Premiene varierer, verdien ligger på rundt NOK 200,- pr premie og er sponset av Larvik OK, Hedrum OL, Aktiv Larvik og næringslivet i Larvik.
Utdeling av premien annonseres på klubbens webside. Tidspunktet for premieutdelingen blir meddelt pr SMS og finner sted ved hovedinngangen til Amfi kjøpesenter (den inngangen som vender mot torget).
Alle vinnere blir fotografert (gruppebilde) og omtalt i lokalpressen, samt i appen, på julekalendrens Facebookside og arrangørens webside.
For deltakelse i konkurransen om hovedpremien kan du registrere helt fram til og med søndag 10. januar 2021, (dvs også etter kl 12 som kun gjelder dagspremiene).
Det trekkes en hovedpremien for Julekalenderen. For hver registrering du gjør, øker din vinnersjanse, du trenger altså ikke å ha registrert alle de 24 postene for å delta i trekningen av hovedpremien. Vinneren kontaktes pr SMS, vær derfor nøye med å oppgi ditt mobilnr. Hovedpremiens verdi er noe høyere enn dagspremiene og er sponset av Larvik OK, Hedrum OL, Aktiv Larvik og næringslivet i Larvik.
Utdeling av hovedpremien skjer vanligvis uka etter siste registreringsdato, altså uke 1. Oppmøtested er normalt ved hovedinngangen til Amfi kjøpesenter (den inngangen som vender mot torget).
I og med corona, vil vi foreta utdeling av premier i puljer. Vinnerne blir kontaktet for nærmere detaljer.
Vinneren blir fotografert og omtalt i lokalpressen, samt i appen, på julekalendrens Facebookside og arrangørens webside.
Jeg lurer på noe – hvor kan jeg få hjelp?
Ta kontakt med Ida Vår Meyer (41144844) eller send en e-post til ida@konkylie.no, så ordner nok det meste seg!